16ka_500x500

linia tramwajowa nr 16

Projektanci: Filip Dueskau, Anna Morawiak, Natalia Trochowska, Marta Kokosińska

Wybraliśmy linię 16 ze względu na trasę, która łączy dwa skrajne punkty miasta dzięki czemu podróżujący tą linią stanowią zróżnicowane grono pasażerów. Koncept promocji linii 16 opiera się w głównej mierze na wdrożeniu gry miejskiej. Kampania zacznie się od zamieszczenia na trasie tramwajowej plakatów promocyjnych, które przygotują ludzi do wydarzenia. Kolejnym etapem będzie rozdanie specjalnie na tę okazję wydrukowanych biletów, na trasie linii 16-tki. Gra rozpoczyna się wraz z zeskanowaniem pierwszego biletu, za pomocą aplikacji mobilnej w telefonie. Założeniem jest integracja ludzi, każdy bez względu na wiek może wziąć udział w zabawie. W momencie gdy zgromadzą pełną kolekcję biletów, mają możliwość wymienić ją na nagrodę w wybranym punkcie MPK.

linia_nr_16-min